Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garanderen wij een 100% klanttevredenheid op al onze diensten.
Milieu en duurzaamheid
Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.
Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij Paperbird koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, bent u ontevreden of wilt u een product aan ons retourneren? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• per telefoon +32 (0)473 87 13 79 - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
• schriftelijk: Paperbird Klantenservice, Bilkhagelaan 45a - B-8790 Waregem:
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Paperbird niet verantwoordelijk.
Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Veilig betalen
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt SHOP gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.
Druktechnieken
Grafische drukwerktechnieken zoals metallic glitter inkten, pregen worden bij ons niet toegepast. Indien een kaartje dit toont is het puur een simulatie zoals glitters, reliëf e.d.. Tenzij er duidelijk is aangegeven dat deze echt goud of zilver folie bevat.
Structuren als krijtbord of marmer zijn geen echte structuren maar hebben alleen deze uitstraling.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor ons, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar ons toe.